شاید وقتی دیگر برف بیاید......

سلام خدمت شما عزیزان گیلانی.

 

خب بعد از باطل شدن موج برفیمون تو این هفته، نقشه های GFS بلافاصله بازهم برف نشون دادند.به خدا نشون میدند.یادتونه گفتم اواخر بهمن و حتی اوایل اسفند؟؟؟دیگه چیکار کنم؟؟این بارهم داره نشون میدن!!! 24 دی ماه گفتیم میتونه سرمای سیبری تو بهمن و اسفند بیاد پایین.شرایط هست.هست هست هست خب دیگه چیکار بکنیم؟؟امسال سال عجیبی هستش به خدا.خب امشب یعنی سه شنبه شب مورخ 93/11/28 واسه اوایل اسفند ماه یعنی همین شنبه یکشنبه دوم و سوم اسفندماه کانتره 524 آورده.از شنبه ای که گذشت داره واسه هفته دیگه برف نشون میده.یعنی برفه خالص برای رشت وتمامی مناطق مستعد گیلان.به خدا دیگه می ترسیدم بگم.آیا بازهم موج برفیمون باطل میشه؟؟؟درضمن بازهم تناقض در نقشه ها دیده میشه.به خدا بازهم باید صبر کرد.تا آخر هفته ببینیم چی میشه.خب از امشب بارشها کم کم آغاز میشن.برای چهارشنبه و پنجشنبه بارشها با شدت و ضعف در بعضی از ساعات ادامه داره.و اما از جمعه غروب و شب موج برفیمون کم کم وارد گیلان میشه.بارشها شدیداً.خدابکنه دماها با ما یاری بکنن زودتر برف شروع بشه اگه میخواد بیاد.چون واقعاً بارشها چشمگیر هستش.

 

نقشه بارش برف رو نگاه میکنید که نشون میده از جمعه غروب و اوایل شب با نفوذ اون هوای سرد انشاالله انشاالله خدایا تو خودت رحم بکن با آبروی ماخندهآرام برف کم کم شروع میشهخجالتیحالا شله برف هم بیاد حسابه خخخخخخخخخخخخخنده(بازهم منتظر خبرام باشید.)

 

 

 

آخ که این چه بادی هستش که میخواد همراه با این موج بیاد:

 

 

 

نقشه جنب حاره ای رو مشاهده میفرمایید که سرما از عرض های بالاتر داره نفوذ میکنه و جنب حاره ای از منطقه ما عقب نشینی:

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سید علیرضا
ساعت22:35---1 اسفند 1393
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .
پاسخ:سلام .خواهش می کنم.شما لطف دارید.چشم حتماً.


ریحانه
ساعت12:23---30 بهمن 1393
سلام آقاسجادخسته نباشین ممنون از پیش بینیتون.
پاسخ:سلام.ممنونم از شما.مرسی


?
ساعت21:34---29 بهمن 1393
سلام
لاهیجان خودم چطور؟سفیدپوش میشه؟
نه پیش بینی های شمابلکه همه ی پیش بینی ها24ساعت زودتررخ میدهد
پاسخ: سلام.من امیدوارم لاهیجان حداقل،حداقل 5 سانتو بیاد.اگه بیشتر اومد که چه بهتر.اون دیگه بسته به رفتار موج به هنگام فعالیتش در گیلان و اقلیم شما داره.سخته به خدا سخته آدم به موجی که دماهاش هنگام فعالیتش لب مرزی باشه اظهار نظر بکنه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1393برچسب:, | 22:13 | نویسنده : سید سجاد حاتم زاده |